Jujuprix

Mainonnan suunnittelukilpailu

Oletko sinä vuoden nuori mainonnan suunnittelija Pirkanmaalla?
Voittona Tampereen mainossäätiön 2000 € apuraha.

JUJUPRIX 

Juju Prix on vuotuinen mainonnan suunnittelukilpailu alle 35-vuotiaille pirkanmaalaisille markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaisille sekä opiskelijoille. 

Voittajan tulee valitsemaan markkinointiviestinnän ammattilaisista ja suunnittelukohteenedustajista koostuva raati. Voittaja saa palkinnoksi Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön apurahan.

Kilpailun järjestäjänä toimii Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö, jonka tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja -taitoa. Säätiö myöntää anomuksien perusteella apurahoja vuosittain alasta kiinnostuneille tai siinä jo toimiville henkilöille.

 

Kilpailun asiakas ja brief 2021

Pirkanmaan festivaalit ry:n missio on parantaa pirkanmaalaisten kulttuurifestivaalien toimintaedellytyksiä ja tehdä niitä tunnetuksi kotimaassa ja ulkomailla kestävästi ja suurella sydämellä. Yhdistyksen visiossa Pirkanmaa nähdään vetovoimaisimpana ja pirteimpänä festivaalikeskittymänä Euroopassa.

Pirkanmaan festivaalit muodostavat Tampereen ympärille yli kolmenkymmenen kulttuuritapahtuman verkoston.  Tapahtumien kirjo on laaja ja jäsenjärjestöt järjestävät niitä ympäri vuoden; on lyhytelokuvaa, komiikkaa, nykytanssia, sarjakuvaa, kuorolaulua, klassista kitaraa, kuvataidetta, afrikkalaista musiikkia, harmonikkaa, pop ja rockia, barokki- ja renesanssi-musiikkia, kädentaitoja, työväen musiikkia, teatteria, sirkusta, pianoa, iskelmää, hip hopia, baskilaista ruokakulttuuria, tangoa, jazzia jne…

Kilpailutehtävä

Suunnittele Pirkanmaan festivaalit ry:lle  ilme ja slogan.

Mieti erityisesti millä tavoin voisit kuvata pirkanmaan festivaalien monimuotoisuutta ja eri tapahtumien rikkautta.  Ilmettä ja slogania tullaan käyttämään yhdessä yhdistyksen jo suunnitellun logon kanssa tapahtumien yhteismarkkinoinnissa messuilla, julisteissa ja muissa markkinointimateriaaleissa.

Toteutustapa juliste ja lyhyt esitys, jossa ilme ja slogan esiteltynä. 
Pirkanmaan festivaalien logo tulee olla julisteessa.

Lataa logo tästä


Yleisiä ohjeita

Ole huolellinen, vaikka hieno idea ja sen toimivuus onkin pääosassa. Muista myös perustella ehdotuksesi kunnolla. Strategiaa siis kannattaa kilpailutyösi tueksi avata kunnolla, jotta tuomaristo saa kunnollisen käsityksen ratkaisujesi taustoista.

Kilpailun säännöt

  1. Kilpailu on avoin kaikille alle 35-vuotiaille Pirkanmaalla asuville markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaisille ja opiskelijoille asemaan ja titteliin katsomatta.
  2. Kilpailuun voi osallistua yksin ja / tai tiiminä. Yksi henkilö voi jättää kilpailuun yhden itsenäisesti tehdyn työn ja lisäksi osallistua useaan tiimiin. Kukin tiimi voi jättää kilpailuun vain yhden työn. Tiimin kokoa ei ole rajattu, kunhan kaikki tiimin jäsenet täyttävät kilpailuun osallistumisen edellytykset.
  3.  Kilpailutyön aihe ja brief julkaistaan 01.10.2021 
  4.  Kilpailutyö pitää jättää 17.10.2021 klo 24:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen tampereenmainossaatio@gmail.com. Aikarajan jälkeen saapuneet kilpailutyöt hylätään. Muista lisätä sähköpostiin ikäsi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja missä olet töissä tai opiskelet.
  5.  Työ tulee toimittaa kuvallisena esityksenä pdf-muodossa.
  6.  Markkinointiviestinnän ammattilaisraati valitsee shortlistalle pääsevät työt ja lopullinen voittaja julkistetaan 5.11.

Kilpailun järjestää Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö

 

 

 

HISTORIAA


 

Vuoden 2021 voittaja

TYÖRYHMÄ

Jatta Miettinen & Oona Kujala. Markkinointitoimisto Bermuda

"MUISTATKO SEN KERRAN?"
KATSO KILPAILUTYÖ

 

Kunniamaininta

TYÖRYHMÄ

Leevi Ikonen & Petri Kangas, Piennarfilmi 

"PARASTA PÄÄLLE!"
KATSO KILPAILUTYÖ

Shortlist

"PIRKANMAA.MAAILMA", Tatu Kannusmäki, High Peak Finland Oy 
KATSO KILPAILUTYÖ

"TUNNE KULTTUURI", Jenna Hristov, Pirkanmaan Osuuskauppa & Pia Repo, Love It Creative Studio
KATSO KILPAILUTYÖ

"KULTTUURIN SYDÄN ON PIRKANMAALLA", Mari Järvinen, Designmarijohanna.fi
KATSO KILPAILUTYÖ

 


Vuoden 2019 voittaja

HENKILÖ

Jani Kiltti, Creative Crue Oy

"EKOLIVE, KANNA KORTESI EKOON"
KATSO KILPAILUTYÖ


Vuoden 2018 voittaja

HENKILÖ

Jani Kiltti, Creative Crue Oy


”Taustatukea markkinoinnin sankareille”
KATSO KILPAILUTYÖ TÄÄLTÄ

Yleisöäänestys

Johanna Siltanen, Kaski Agency
60% äänistä


”Nextille levelille”
KATSO KILPAILUTYÖ TÄÄLTÄ

 


Vuoden 2017 voittaja

TYÖRYHMÄ

Kalle Tuominen, Mainostoimisto Mainio

 

Yleisöäänestys

Kalle Tuominen voitti myös yleisökilpailun
51% äänistä

LOPUT ÄÄNET JAKAUTUIVAT SEURAAVASTI

EHDOTUS 1. INKA MYLLYSILTA 14 %
 

EHDOTUS 2. PETRO KUOSMANEN 31 %
 

EHDOTUS 4. JOHANNA SILTANEN 5 %



Haussa osaajia Pirkanmaalta?

Olemme etsintöjäsi helpottaaksemme listanneet kaikki Pirkanmaalaiset markkinoinnin osaajat eri toimialaloilta.